serwis

Serwis Magento

            Mamy przyjemność zaproponować usługę obsługi technicznej Państwa sklepu internetowego.


            Nasza firma oferuje następujące możliwości:

1.      Rozszerzenie funkcjonalności aplikacji.

            Każde zlecone zadanie w pierwszym kroku przechodzi przez dział analityków technicznych po którym zostaje wycenione. Przystąpienie do danego zlecenia następuje po akceptacji kosztu przez Klienta. Rozliczenie za zlecenie jest płatne z góry w całości lub zaliczkowane (jest to uwarunkowane wysokością kosztów zlecenia). Rozliczenie godzinowe dotyczy nowych zleconych prac a nie serwisu.
*Zaakceptowane zlecenia zostają wykonane maksymalnie do 4 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty.


2.      Pogotowie programistyczne - szybka reakcja.

            Klient ma możliwość zakupienia pakietu dowolnej ilości godzin nie mniejszej niż 8 godzin. Pakiet zakupionych godzin nie przechodzi na kolejny miesiąc. Pakiet godzin można wykorzystać na: błędy, awarie, w zakresie prac programistycznych. Po wyczerpaniu pakietu w danym miesiącu możliwe jest skorzystanie z dodatkowych godzin po wyższej stawce. W święta i weekendy godziny rozliczane są podwójnie.

*Pakiety godzin można realizować w godzinach od 8:00 do 16:00 w dni robocze.

*Zaakceptowane zlecenia zostają wykonane maksymalnie do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia.

* Kontakt z klientem następuje do godziny od zgłoszenia.

* Jeżeli nie ma kontaktu ze strony firmy należy dzwonić na podany numer telefonu (+48 667 700 732).

* Czas oraz reakcje nie przechodzą na następny miesiąc.

* Okres abonamentowy trwa 30 dni i jest liczony od daty zaksięgowania wpłaty.

* Godziny w pakiecie są wykorzystywane do analizy problemu lub naprawy.

* Obsługa sklepu nie zawiera obsługi linii telefonicznych oraz kontaktów email.

* Koszt godziny 75 zł netto

 

            Jako firma z wieloletnim doświadczeniem jesteśmy przygotowani do ekstremalnych  sytuacji i wyjątkowych zdarzeń, dlatego oferta szybkiej reakcji SLA wychodzi na przeciw naszym klientom.

 

PAKIETY I ZASADY SLA EXPRESS:

a)      Zgłaszając błąd lub krytyczną sytuację należy stwierdzić, że chce się skorzystać z SLAExpress.

b)      Bez względu na to czy jest to błąd czy zmiana, itd. korzystamy z godzin SLAExpress.

c)       Zgłaszać można tylko awarie lub błędy, jeśli awaria wymaga zmiany funkcjonalnej wtedy zmiana ta może zostać wykonana w SLAExpress.

d)      Godzina SLAExpress w pakiecie kosztuje 100 netto (minimalny pakiet 8 godzin miesięcznie lub więcej jeśli zajdzie taka potrzeba). Aby skorzystać z usługi SLAExpress należy zakupić minimalny pakiet 8h.

e)      Pakiet należy opłacić z góry za każdy miesiąc i można go kupić tylko na początku miesiąca.

f)       Tylko opłacona faktura za pakiet uruchamia usługę SLAExpress.

g)      Godziny niewykorzystane przepadają czyli nie przechodzą na kolejny miesiąc.

h)      Po wykorzystaniu pakietu, każda następna godzina SLAExpress to koszt 100 netto.

i)        Godziny SLAExpress opłacają pracowników tzn. wszystkie ich działania, jak sprawdzanie, testowanie, poprawa, wdrożenie, zgłoszenia nie będące problemem (wyjaśnienia), kierowanie itd.

j)        Zgłoszenia przyjmujemy i sprawdzamy w godzinach 8:00 - 23:00, a realizujemy między 8:00 a 21:00 od poniedziałku do piątku (poza świętami).

k)      Warunkiem zgłoszenia jest wpisanie problemu do systemu zarządzania zgłoszeniami przy jednoczesnym kontakcie telefonicznym.

l)        Czas reakcji to 1h po, której oddzwonimy lub odpiszemy.

m)    Weekendy i święta liczone są 200% stawki. Aby skorzystać z takich godzin minimalny pakiet, który należy zakupić to 16 godzin.

n)      Celem pakietu, jest szybka reakcja i naprawa lub wyjaśnienie tematu dopóki nie zostanie rozwiązany.


SLA 8
Godziny w pakiecie 8
Rozpoznanie 8:00/23:00
Naprawa 8:00/21:00
800 zł / Miesiąc
SLA 16
Godziny w pakiecie 16
Rozpoznanie 8:00/23:00
Naprawa 8:00/21:00
1600 zł / Miesiąc
SLA 24
Godziny w pakiecie 24
Rozpoznanie 8:00/23:00
Naprawa 8:00/21:00
2400 zł / Miesiąc
Copyrights ©2015: PogotowieMagento.pl - Future-Soft Sp. z o.o.